Forum Discussion

BvvM90's avatar
BvvM90
Seasoned Newcomer
23 days ago

Nie mogę nic kupić w sklepie.

Predzej czyli 3 lub 2 miesiące temu wszystko działał. Już wszystko zrobiłem to co jest napisane na Forach. I kontaktowalem sie poprzez Grę i pomocną kazali to samo zrobić tez zrobiłe. I Google Pomoc też się kontaktowalem i nie mam żadnych trazakcj oczekujacych i nie zatwierdzony zwiazanych z FIF. Wszystko jest ok i ani Google i właśnie przed 15 minutami FIFA Pomoc mi odpisała że tez nie wiem jak mi może pomuc. A kupowałem  miej więcej co miesiąc za 250 lub 300zl. I teraz odechciało się nawet grac. Takie komunikaty mi wskakuja.

4 Replies

  • EA_Pulsar's avatar
    EA_Pulsar
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    21 days ago

    Hej BvvM90​ Prześlij mi bezpośrednią wiadomość z Twoim User id i nazwą urządzenia, na którym grasz. Czy pamiętasz kiedy ostatni raz dokonałeś udanej transakcji na Twoim koncie? 

  • BvvM90's avatar
    BvvM90
    Seasoned Newcomer
    22 days ago

    MZa  dużo graczy macie. Bo Fifa nawet nie przejela się że mam  i że nie będę już hral jak ne bede mógł rozwiązać proble. A już gra bardzo dług. 

  • BvvM90's avatar
    BvvM90
    Seasoned Newcomer
    22 days ago

    :)))) Ile jeszcze razy mam to wszystko zrobić? Sorry ale najpierw sam czytałem i robiłem i nc. Potem kazał mi to robic ktos z Fify jak napisałem w grze, i z Google Play pomoc też takie artykuły wysylal bo chciał dobrz.  4 raz nie będę robi. Dzisiaj w grze mi Fifa pomoc napisałem że dzięki za info o problemie i tyle. 

  • EA_Kalina's avatar
    EA_Kalina
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    22 days ago

    Hej BvvM90​ 

    Dla pewności potwierdź czy masz za sobą te kroki:

    Tymczasowo zmień język swojego urządzenia na EN i sprawdź czy możesz wykonać zamówienie.

    Dodatkowo sprawdź czy w ustawieniach sklepu Play masz wybrany właściwy kraj i profil. 

    • Otwórz Sklep Play: Uruchom aplikację Sklep Google Play.  
      • Wejdź w Ustawienia: Kliknij ikonę profilu (w prawym górnym rogu), a następnie przejdź do „Ustawienia” > „Ogólne” > „Preferencje konta i urządzenia” > „Kraj i profile”.

    Upewnij się, czy wszystkie wcześniejsze transakcje w historii zamówień zostały zakończone. 

    Zajrzyj także do poradnika Google: Rozwiązywanie problemów z płatnościami, takich jak odrzucone transakcje.

    Sprawdź też czy pomoże zmiana internetu (tymczasowo skorzystaj z innego połączenia) a także zmiana urządzenia (przetestuj inny telefon/ tablets pamiętając by zalogować się do gry właściwym kontem).

About FC Mobile

Grasz w EA SPORTS FC™ MOBILE? Podziel się swoimi doświadczeniami na naszych forach społeczności.260 PostsLatest Activity: 7 hours ago