Forum Discussion

nerwerty's avatar
nerwerty
New Novice
9 days ago

Bark możliwości wykonania zakupu

Gdy chce wykonać zakup w FIFIE MOBILE  wyskakuje mi błąd ze sklepem play. Trwa to około dwa miesiące oraz próbowałem już z ustawieniami kraju itp lecz nie zadziałało. 

 

6 Replies

  • EA_Pulsar's avatar
    EA_Pulsar
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    8 days ago

    Dzięki za informację. Przekazałem opis problemu do zespołu gry. 

  • EA_Pulsar's avatar
    EA_Pulsar
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    8 days ago

    Czy na innym urządzeniu pojawia się dokładnie ten sam błąd? Spróbuj jedynie chwilowo zmienić język telefonu na angielski, aby sprawdzić, czy to pozwoli wykonać transakcję. Później możesz zmienić język na polski i sprawdzić jeszcze raz. 

  • Tak próbowałem  mam mozliwosc przetestowania konta na innym urządzeniu. Obecnie na telefonie używam polskiego a w grze angielskiego. 

  • EA_Pulsar's avatar
    EA_Pulsar
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    9 days ago

    Hej nerwerty​  A czy próbowałeś też wylogować się i zalogować ponownie do samego sklepu Play na twoim telefonie? Masz możliwość przetestowania konta na innym urządzeniu? Daj nam też znać jaki język jest obecnie ustawiony na twoim telefonie. 

About FC Mobile

Grasz w EA SPORTS FC™ MOBILE? Podziel się swoimi doświadczeniami na naszych forach społeczności.264 PostsLatest Activity: 2 hours ago